Collage Shaklee Serum Rambut Shaklee Syampu Shaklee Vitalea vitamin zink

8 Sebab Rambut Gugur Selepas Bersalin Dan Atasi Dengan Vitamin Semulajadi

Rambut gugur selepas bersalin adalah perkara biasa yang berlaku. Bezanya samada teruk atau tidak itu persoalannya. Perasan tak orang dulu- dulu kata kalau anak yang masih kecil main buih itu tanda rambut gugur. Semua itu adalah mitos. Kenapa rambut gugur selepas bersalin? Ini sebabnya yang anda perlu tahu; 1- Rambut gugur hampir semua wanita selepas …

Continue Reading
GLA Complex Produk shaklee rambut gugur Serum Rambut Shaklee vitamin rambut gugur vitamin zink

Masalah Rambut Gugur Boleh Atasi Dengan ProSanté Syampu

Hai semua terima kasih sebab singgah blog Linda ini.. Pastinya kali ini tidak akan merugikan anda yang singgah ke blog Linda ini. Masih ada masalah rambut gugur?  Ini Linda nak kenalkan dengan produk penjagaan rambut gugur. Inilah dia produk yang Linda nak kenalkan iaitu ProSanté Shampoo. Best sangat- sangat pakai syampu ini. Rambut jadi lembut …

Continue Reading
ESP kebaikan protein rambut gugur rambut jadi botak Serum Rambut Shaklee Syampu Shaklee vitamin rambut gugur vitamin zink Vivix

6 Masalah Rambut Gugur Yang Boleh Atasi Dengan Vivix Dan ESP

Kes keguguran rambut bukan wanita saja tetapi juga ada masalah rambut gugur. Sebenarnya semua akan mengalami masalah rambut gugur. Samada semasa mandi, sikat rambut mahupun ketika mengeringkan rambut. Secara purata kita akan keguguran rambut sebanyak 50-100 helai rambut. Jika kuantiti rambut gugur banyak itu tanda anda mengalami masalah kesihatan. Antaranya; 1- Telogen Effluvium Merupakan fenomena …

Continue Reading
Collage Shaklee ESP rambut gugur rambut jadi botak Rambut Kekal Sihat Syampu Shaklee Vitalea vitamin rambut gugur vitamin zink Vivix

9 Cara Elak Rambut Gugur Dengan Vitamin

Kali ni saya nak kongsikan cara macam mana nak elakkan rambut gugur dan macam mana nak dapatkan rambut yang sihat, lebat & bersinar. Tak perlu rawatan di salon yang mahal-mahal, tak perlu berulang-alik untuk temujanji dengan hair stylish pun kita boleh dapatkan rambut yang cantik dan perlihara rambut kita daripada gugur yang teruk kalau kena …

Continue Reading
Collage Shaklee ESP rambut gugur Rangkaian Syampu ProSanté Serum Rambut Shaklee vitamin zink

Cara Mengatasi Rambut Gugur Dengan Cara Moden vs Tradisional

Ada masalah rambut gugur? Rambut semakin menipis di sebabkan rambut terus gugur? Saya akan kongsikan dengan cara tadisional dan moden. Kalau dah sekali rambut gugur pasti akan merimaskan. Lagi- lagi kalau nak mandi risau rambut akan gugur. Dengan cara tradisional yang ramai kurang tahu yang garam sebenarnya dapat menghalang rambut gugur dan kelemumur. Air garam …

Continue Reading
ESP rambut jadi botak Rambut Kekal Sihat Serum Rambut Shaklee vitamin zink Vivix

Vitamin Rambut Gugur Yang Ingin Rambut Sihat Dan Menawan

Vitamin bukan saja untuk masalah kesihatan. Tetapi untuk rambut gugur juga boleh. Bila rambut dah mula gugur boleh mengundang seribu satu masalah. Mana taknya bagun pagi tengok dekat bantal ada rambut gugur. Yang ada anak kecil kena selalu sapu supaya rambut gugur tadi tidak masuk dalam mulut anak-anak kita. Vitamin ini umpama bagaikan baja yang …

Continue Reading
ESP Pengedar Shaklee Kota Tinggi rambut jadi botak Rambut Kekal Sihat Rangkaian Syampu ProSanté Syampu Shaklee vitamin rambut gugur

Produk Atasi Rambut Gugur Dan Tips Menggunakan Syampu

Sebelum ini saya ada ceritakan tentang penjagaan rambut gugur Set ProSanté. Sekarang ini saya akan kongsikan tips untuk menggunakan penjagaan rambut gugur set ProSanté Shaklee ini. Set Penjagaan Rambut ProSanté Shaklee – Nourishing Scalp Treatment– Revitalizing Shampoo– Purifying Shampoo– Replenishing Conditioner– Lightweight Conditioner– Long-Lasting Finishing Spray Tips menggunakan penjagaan rambut set ProSante  Nourishing Scalp Treatment …

Continue Reading
rambut gugur rambut jadi botak Rambut Kekal Sihat Rangkaian Syampu ProSanté Untuk lelaki vitamin rambut gugur

Syampu Untuk Rambut Gugur Bagi Elak Terus Botak

Linda sebenarnya rimas tau kalau rambut gugur ini.. Pegang sikit je gugur apatah lagi kalau bersyampu.. Arghh… Stress dengan rambut bersepah dekat bilik air. Tapi itu dululah, sekarang tidak lagi tau. Sebab saya dah jatuh cinta sangat-sangat dengan syampu ini. Syampu yang tidak asing lagi bagi penggemar atau peminat fanatik iaitu ProSanté Shaklee. Makan dah …

Continue Reading
ESP kebaikan protein rambut gugur Rambut Kekal Sihat Rangkaian Syampu ProSanté Untuk lelaki vitamin rambut gugur vitamin zink

7 Cara Atasi Rambut Gugur Daripada Terus Menipis. Ini Cara Paling Mudah Set ProSanté

Anda ada masalah rambut gugur?? Semakin hari rambut semakin menipis? Sapu atau vakum pasti rambut gugur paling banyak berbanding sampah. Risaukan kalau lama-lama dibiarkan rambut gugur terus.. Rambut gugur bukan saja berpunca daripada penyakit kronik tetapi disebabkan faktor kurang penjagaan rapi tentang rambut. Rambut gugur boleh di atasi ia bergantung pada usaha kita untuk menjaga …

Continue Reading
kepentingan protein khasiat protein Masalah rambut gugur rambut gugur selepas bersalin rambut kembali sihat rambut semakin menipis

7 Cara Halang Rambut Gugur Dengan Produk Berkualiti

Rambut adalah mahkota wanita yang paling berharga.. Tapi ia boleh hilang kesempurnaan jika anda mengalami masalah rambut gugur. Rambut gugur bukan untuk mak- mak saja tau. Jangan lupa sekarang ini anak dara tidak kurang kalahnya bila rambut gugur. Jadi bagaimana nak menghalang rambut dari terus gugur? Dengan mudah ada dapat menghalang rambut daripada terus gugur. …

Continue Reading